TOP 5 Produse Cosmetice

|


Pentru o femeie care isi ingrijeste aspectul este foarte greu sa aleaga 5 produse cosmetice preferate, sunt atatea lucruri indispensabile pentru o femeie, dar iata voi incerca sa gasesc chiar cosmeticele care imi plac foarte mult si la care ma voi intoarce mereu. Aceasta idee de a realiza un top de 5 produse cosmetice preferate vine de pe blogul http://manie.ro/ , detinatoarea acestui blog realizeaza chiar si un concurs pe aceasta tema. Intrati cu incredere sa vedeti ce puteti castiga si cititi instructiunile de participare, este foarte simplu. Si acum sa revenim la topul meu ce cuprinde 5 produse cosmetice preferate:
1. Crema de fata elmiplant pentru ten uscat si sensibil. Ador aceasta crema, eu am tenul foarte uscat mai ales pe timpul iernii dar aceasta crema vine in ajutorul tenului meu deshidratat. Pe langa efectele vizibile de pe piele, crema are si o textura neunsuroasa. Intra foarte repede in piele si are un miros foarte placut. Contine Vitamina E si nu are parabeni, substanta care se spune ca ar cauza aparitia cancerului, si care se gaseste in 80% din produsele cosmetice.
2. Fondul de ten de la Maybelline New Affinitone. Un fond de ten foarte bun pentru tenul meu uscat, acesta are deasemenea vitamina E, lasa un aspect natural, si nu trebuie sa pui mult odata. Este un fond de ten bun la un pret rezonabil, in jur de 23 de lei.
3. Paleta de 120 de culori de la Frauline. Mi-am comandat acum o luna paleta cu farduri pentru ochi de pe okazii si am fost foarte incantata. Culorile sunt destul de pigmentate si ai o varietate larga de nuante atat sidef cat si mat. In jur de 100 de lei a costat paleta si chiar isi merita banii avand in vedere varietatea de culori, iar daca folosesti o baza de machiaj culorile se vad foarte bine pe pleoapa si rezista.

Pentru a vedea continuarea click pe "Citeste mai departe".
Part 2
4. Perle Iluminatoare de la Avon. Pentru un aspect de glow, aceste perle isi fac treaba, sunt perfecte pentru a da putina stralucire fetei, si pentru conturarea obrajilor. Imi place sa il folosesc si ca blush, de multe ori cand trebuie sa ma grabesc, aplic cu o pensula putina culoare, si I am good to go. Ideea este sa nu exagerezi cu culoarea pentru ca s-ar putea sa te trezesti cu urme urate pe fata.
5. Rjulul Watershine de la Maybelline culoarea Sugar Plum 330. O ador pur si simplu, este o nuanta discreta dar care iti face buzele sa para fragede. Pentru un aspect natural acest ruj este ideal. Textura superba, nu se branzeste si chiar hidrateaza buzele. Tot am incercat sa caut o nuanta care sa para cat mai naturala si care totusi sa aiba putina culoare, aceasta m-a multumit. Pentru un machiaj de zi fresh acest ruj e indispensabil.


Acesta a fost Top 5 Produse cosmetice preferate, vizitati cu incredere site-ul manie.ro, o sa gastiti o gramada de sfaturi si pareri in ceea ce priveste calitatea produselor cosmetice.

Articole similare:



0 comments:

Trimiteți un comentariu