iubireMesaje de iubire cu care sa impresionezi persoana pe care o iubesti. Cele mai frumoase mesaje de iubire noi, pentru toti cei care iubesc si doresc sa isi exprime sentimentele fata de persoana iubita.
Spunei persoanei dragi cat de mult o iubesti, scrie-i mesaje de iubire si texte de iubire impresionante! Exprima in cuvinte ceea ce simti, daca nu ai inspiratie foloseste-te de aceste mesaje de iubire. Nu ezita sa ii scrii persoanei la care tii, mesaje de iubire emotionante cu care sa ii faci ziua mai frumoasa.
*Fiecare dintre noi e un inger cu o singura aripa. Singuru mod in care putem zbura este sa ne tinem de mana si sa impartim aripile. Deci daca ai problele cu zburatul, eu imi voi imparti aripa cu tine pentru totdeauna.
*Un inger mi-a cerut motivul pentru care tin la tine atat de mult. I-am spus ca te iubesc pentru ca nu exista motiv sa nu o fac.
*Glasul vocii tale imi face ziua mai frumoasa, tu emani iubire si zambete calde, esti totul pentru mine si am fost binecuvantat in momenul in care Dumnezeu mi te-a pus in cale.
*M-am uitat la o floare si m-am gandit ca este cel mai frumos lucru pe care l-am vazut vreodata, asta pana cand te-am intalnit pe tine.
*Poti fi departe de mine, dar nu departe de inima mea. Poti fi de neatins, dar nu si in mintea mea. Pot fi nimeni pentru tine, dar tu reprezinti tot in sufletul meu.
*Nu ma gandesc prea mult, nu ma gandesc prea des,dar cand ma gandesc, ma gandesc la tine.
*Trebuie sa fi fost o zi ploioasa atunci cand te-ai nascut, dar nu a fost tocmai ploaie, cerul plangea pentru ca a pierdut cel mai frumos inger.
*Sunt trei pasi spre fericire: 1.tu 2.eu 3.inimile noastre pentru eternitate.

Cele mai emotionante mesaje de iubire noi! pentru continuare click pe "Citeste mai departe".
Part 2
Mesaje de iubire superbe:
*O zi fara iubirea ta e o zi fara viata.
*Daca nimic nu e vesnic atunci nu vrei sa fii tu nimicul meu?
*Cand visez, visez cu tine...poate intr-o zi visele vor deveni realitate.
*Sunt intr-o misiune pentru a te uita, cu alte cuvinte, misiune imposibila.
*Fiecare bucatica din mine te vrea, poate pentru ca am fost creat doar pentru tine!
*Urasc zambetul tau pentru ca ma faci sa fiu nebun dupa tine. Urasc momentele in care vorbesti cu mine pentru ca ma lasi fara cuvinte. Urasc sa te vad pentru ca ma faci sa te iubesc si mai mult.


Articole similare:



0 comments:

Trimiteți un comentariu