Mesaje stare

|

Mesaje de stare
Mesaje stare originale. Cele mai tari mesaje stare pentru ca tu sa le imparti cu ceilalti. Aceste mesaje stare sunt perfecte pentru statusuri pe mess sau pe hi5 dar si pentru forumuri. Daca nu ai gasit mesaje stare pe placul tau aici vei gasi ceea ce cauti. Imprastie vorba cu mesajele de mai jos:

Daca zambesti cand lucrurile merg prost inseamna ca te-ai gandit pe cine sa dai vina.

Nu lua viata in serios, si asa nime nu scapa viu la final.

Casatoriile sunt un dar ceresc, dar la fel sunt si dezastrele naturale.


Mi-am dat seama ca parintii nu ma plac. Jucariile din vana mea erau radioul si prajitorul de paine.

Gluma omului bogat e intotdeauna amuzanta.

Pot rezista la orice....in afara de tentatii :)

Multa lume are frica de inaltimi, eu nu, mie mi-e frica de grosimi.

Ia bani de la pesimisti. Nu se asteapta sa primeasca banii inapoi.

Pentru mai multe mesaje stare click pe "Citeste mai departe".

Part 2
Aici ai mai multe mesaje stare:

Judeca-ma cat vrei dar tine verdictul pentru tine.

Cel ce rade la urma nu s-a prins de gluma.

E greu sa fii modest cand esti asa de grozav.

Violenta e ultimul refugiu al omului incapabil.




Articole similare:



0 comments:

Trimiteți un comentariu