Cele mai impresionante mesaje de tristete! Poti folosi aceste mesaje de tristete pentru a ii face pe ceilalti sa iti inteleaga supararea, indignarea si suferinta. Cuvintele pot schimba totul, aceste mesaje de tristete sunt perfecte pentru a te face inteles. Cu siguranta aceste mesaje vor impresiona persoana care te-a ranit, sau care doresti sa stie de suferinta ta. Nu ezita sa te folosesti de mesajele de tristete pentru a te face auzit. Poti folosi aceste mesaje de tristete pentru a le pune ca si statusuri pe mess, hi5 si alte site-uri de genul:

*Doare atunci cand spui adio unei persoane pentru care ti-ai fi dat viata stiind ca viata nu ar mai fi la fel fara el/ea dar e mai bine sa renunti la acest sentiment decat sa sti ca tu esti singurul care lupta.
*Furie, lacrimi si tristete stau lipite de inima mea...toate amintirile inca strabat mintea mea...mi-e atat de dor de tine pentru ca nu pot ascunde cat de mult te iubesc chiar si acum.
*Cand iti aduci aminte cat de greu e sa te schimbi, incepi sa intelegi cat de putine sanse avem de a ii schimba pe ceilalti.
*Cei la care tii sunt deobicei si cei care te ranesc cel mai mult.
*O picatura de apa e nesemnificativa intr-un ocean, dar poate atinge un suflet atunci cand curge pe obraz.
*Mai devreme sau mai tarziu toti ajung sa fie asa cum nu si-au dorit niciodata.
*Eu sunt sansa pe care ai decis sa o ratezi.
Mesaje de tristete impresionante, pentru a vedea continuarea click pe "Citeste mai departe".
Part 2
Mesaje de tristete pentru tine:
*Ne place sa simtim caldura pentru ca am fost prea reci.
*Apreciem lumina pentru ca am fost in intuneric
la fel
*Putem simti bucurie pentru ca am cunoscut tristetea.
*Lacrimile sunt cuvinte pe care inima nu le poate pronunta.
*Stiu ca Dumnezeu imi da cat pot duce, dar era mai bine daca nu ar fi avut atata incredere in mine.
*Cand fac ceva bine nimeni nu pare sa isi aduca aminte, dar cand fac ceva gresit, nimeni nu pare sa uite.
*In spatele acestui zambet sunt lucruri pe care tu nu o sa le intelegi niciodata.
*E rau sa fii singur chiar si atunci cand ai oameni in jur.

Articole similare:



0 comments:

Trimiteți un comentariu