despartireStatusuri de despartire NOI si originale! O colectie intreaga de statusuri de despartire pentru tine. Incheie o relatie cu aceste statusuri de despartire, inspira-te cu ajutorul acestor statusuri de despartire pentru a iti exprima ultimele pareri despre relatia voastra. Nu ezita sa imparti ceea ce simti cu ceilalti, spune tu ultimul cuvant in relatie! Aceste statusuri de despartire te vor ajuta sa pui persoana iubita pe ganduri. Unele relatii de iubire se sfarsesc la un moment dat. De multe ori poate nu ai reusit sa spui ceea ce simti cu adevarat, prin intermediul acestor statusuri de despartire noi vei putea sa spui tot ce te doare sau ce parere ai despre tot ce s-a intamplat intre voi. Statusuri de despartire:
*Cand iti voi vedea zambetul si voi sti ca nu e pentru mine atunci imi vei lipsi cel mai mult...
*Iubirea incepe cu o imbratisare, creste cu un sarut si se termina cu o lacrima.
*Un milion de cuvinte nu te vor aduce inapoi. Stiu pentru ca am incercat. Nici un milion de lacrimi. Stiu asta pentru ca am plans.
*Cel mai dureros lucru pe care un baiat il poate face este sa lase o fata sa se arunce in iubire cand el nu are intentia sa o prinda.
*Daca as fi nevoit sa aleg dintre a respira sau a te iubi, as folosi ultima mea rasuflare spunand: te iubesc!
*Cea mai pasionata iubire are cel mai rece sfarsit.
*Asa ca daca ma iubesti lasa-ma sa plec, si fugi repede fara sa stiu, inima mi-e prea intunecata pentru a-mi mai pasa, nu pot distruge o iubire care nu exista defapt.
*Nu ai avut niciodata nevoie de ajutor si iubire, m-ai tradat pentru a te salva pe tine...
*Aerul din jurul meu e greu ca intr-o cusca, si iubirea nu e decat un camuflaj al furiei.
*Nu te mai pot simti pentru ca m-ai daramat cu o forta distrugatoare.
*Cumva simt ca imi pierd steaua, ma pregatesc sa dispar, iubirea ta a stins lumina ce ma tinea viu.
Statusuri de despartire noi, pentru a vedea continuarea click pe "Citeste mai departe".
Part 2
Cele mai originale statusuri de despartire noi pentru tine:
*Asculta, cred ca tu si eu am ajuns la final. Vrei o reactie? A, bine, ok.
*Defectele mele sunt singurele care au mai ramas pure din toata relatia asta.
*Sper ca sti ca au inceput sa se vada liniile false din zambetul tau.
*Cum mai pot spera cand un nor sta deasupra mea? Tu esti partea din mine pe care vreau sa o inlatur.
*Da, esti frumoasa dar nu mai insemni nimic pentru mine.
*Iubirea e zgomot, e suferinta, iubirea este acea melodie trista pe care o cant mereu.
*Trec peste cu un zambet, nu e nevoie sa plang, un fleac e mai important decat situatia aceasta.
*Inima ta nu este deschisa asa ca trebuie sa plec, vraja s-a rupt...te-am iubit atat de mult.
*Tu esti lectia pe care a trebuit sa o invat, eu am fost castelul pe care tu l-ai ars.
Aici se incheie colectia statusuri de despartire pentru tine.

Articole similare:



0 comments:

Trimiteți un comentariu