Mesaje de Craciun Haioase

|

mos craciun haios
Cele mai haioase Mesaje de Craciun!!! Trimite-le celor dragi mesaje de Craciun originale de ras!!! Craciunul inseamna veselie si bucurie. Pune un zambet pe buzele persoanelor la care tii cu adevarat si trimite-le un mesaj de Caciun haios. Imparte cu ei atmosfera de sarbatoare si nu ezita sa le trimiti un mesaj de Craciun haios. Acum ca sarbatorile se apropie, vom petrece mai mult timp cu familia si prietenii, simtim cu totii caldura Craciunului si ne amintim cu drag de momentele petrecute impreuna. Prin intermediul acestor mesaje haioase imparte bucuria acestei sarbatori iubite si trimite mesaje de Craciun haioase. Daca iubesti Craciunul si iti place veselia cu siguranta vei gasi aceste mesaje de Craciun haioase potrivite pentru a transmite starea ta si celor dragi. Mesaje de Craciun haioase:

***Daca un barbat mare si gras se strecoara in dormitorul tau intr-o noapte si te baga intr-un sac, nu iti fa griji eu i-am spus Mosului ca te vreau de Craciun.

***Lasa-i un bilet lui Mos Craciun in care sa ii explici ca ai plecat in vacanta de sarbatori si intreaba-l daca nu l-ar deranja sa iti ude plantele.

***Cand Mos Craciun e in casa tu fugi repede cauta-i sania si lasa-i un tichet de parcare :).

***Mi-e dor de tine. Mi-as dori sa stam imbratisati sub bradul de craciun. Craciun Fericit!

***Nu e de mirare ca Mos Craciun e plin de bucurie. El stie unde stau fetele rele.

Mesaje de Craciun haioase originale, pentru a vedea continuarea click pe "Citeste mai departe".
Part 2
Mesaje de Craciun de ras. Imparte veselia Craciunului cu cei dragi:

***Pe la ferestre cad stelute, iar pe foc sunt sarmalute, bradul e impodobit, mosul e din nou grabit, atmosfera de bucurie iata ca si Craciunul vine. Craciun Fericit!

***Clopoteii suna, dorintele de craciun, fulgii gingasi ce cad la ferestre, iti trimit cele mai sincere binecuvantari de craciun. Sa ai parte de un Mos Craciun cat mai darnic si binevoitor!

***I-am spus clar lui Mos Craciun sa iti aduca tot ce-i bun. Un cadou cu fericire, altul cu veselie, sa iti aduca si noroc, sanatate si-un cartof.

***Nu prea ai fost tu cuminte, dar eu tot la tine m-am gandit si pe Mos eu l-am prostit. Daruri multe iti va aduce iar eu doresc in schimb un pupic dulce. Craciun Fericit!


Articole similare:



0 comments:

Trimiteți un comentariu