dorMesaje de dor originale!!! Mesaje de dor care iti vor face persoana iubita sa zambeasca si sa te iubeasca si mai mult! Aici gasesti o lista cu mesaje de dor superbe. Daca ii duci dorul perechii tale nu ezita sa ii spui cat de mult ai dori sa fiti impreuna. Trimite un mesaj de dor pentru a ii arata iubitului sau iubitei nerabdarea de a ii revedea! Daca nu stiai cum sa iti exprimi sentimentele, aici vei gasi cea mai originala lista cu mesaje de dor care vin in ajutorul tau. Poate mesajul de dor o va convinge pe persoana iubita sa va intalniti mai des. Puteti folosi aceste mesaje de dor ca si SMS sau ca status pe mess. Mai jos ai lista de mesaje de dor originale:

*Mi-ai vazut zambetul pe undeva? pentru ca ultima oara cand am zambit a fost cand eram cu tine. Miss U.
*A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T " " V W X Y Z. Lipseste o litera? Nu, am pus U la adapost in inima mea.
*Daca lumea s-ar opri in loc, pasarile nu ar mai zbura, lumanarile nu s-ar mai topi, pestii nu ar mai inota, caldura nu ar mai fi simtita, dorul de tine nu ar putea disparea.
*Poti pastra un secret? Sa nu mai zici la nime...Promiti? Chiar trebuie sa iti spun ceva important!Pai...MI-E DOR DE TINE!
*Daca vrei sa sti cat imi lipsesti, incearca sa prinzi picaturile de ploaie, numarul celor care le poti prinde arata cat de mult ti-e dor de mine, cele pe care nu le vei putea prinde arata cat de mult mi-e dor mie de tine.
*Azi noapte am vrut sa iti trimit un mesaj, dar tot ce am putut scrie a fost "enit ed rod eim". Mesajul nu avea nici un inteles pana cand l-am citit invers.
*De fiecare data cand imi lipsesti stelele incep sa cada de pe cer, sa nu dai vina pe mine atunci cand vei vedea cerul gol! Este doar vina ta! Tu m-ai facut sa imi fie atat de dor de tine!
*Inchide ochii, relaxeaza-ti trupul si opreste-ti respiratia cat de mult poti... Acum respira. Imi lipsesti la fel cum ti-a lipsit tie aerul.
Mesaje de dor originale!!! pentru a vedea continuarea, click pe "Citeste mai departe".
Part 2
Cele mai tari mesaje de dor pentru tine. Spune-i perechii cat de mult ii duci lipsa atunci cand sunteti separati:
*Imi lipsesti la fiecare bataie a inimii, la fiecare clipire, in fiecare secunda si in fiecare moment al zilei...
*E greu sa spui ce este iubirea. Imposibil de spus cum se simte dorul de cineva. Iti doresc sa nu iti fie dor de persoana pe care o iubesti ci sa fi iubit de o persoana care iti duce dorul mereu.
*In fiecare noapte cand ma uit la luna imi aduc aminte de tine, cum si tu vezi aceeasi luna. Sunt trist pentru ca luna o pot vedea dar pe tine nu. Mi-e dor de tine enorm.
*Dintre flori tu esti trandafirul meu. Dintre pietre tu esti diamantul meu. Dintre stele tu esti soarele meu. Din corpul meu tu esti inima mea. De aceea mi-e dor de tine mereu!
*Tu esti soarele din dimineata mea, tu esti vantul din cerul meu, tu esti valul din oceanul meu si bataia inimii mele. Mi-e dor de tine...
*Lasa-ma sa ghicesc ce faci
Citesti o carte?
Neah, Neah
Asculti muzica?
Uhu!
Te uiti la televizor?
Neah
M-am prins!
Ti-e dor de mine si imi citesti SMS-u!?
A si acuma zambesti. -------
Aici se incheie cele mai originale mesaje de dor.

Articole similare:



0 comments:

Trimiteți un comentariu