Mesaje de Noapte Buna SMS NOI

|

mesaje de noapte bunaMesaje de Noapte Buna SMS Noapte buna Noi!!! Trimite-i persoanei dragi mesaje frumoase de noapte buna pentru a ii arata cat de mult o iubesti, printre aceste SMS de noapte buna vei gasi si mesaje originale de trimis prietenilor. Daca nu sti cum sa iti impresionezi persoana iubita, sau pur si simplu nu sti cum sa ii spui ca tii la ea nu ezita sa ii trimiti un SMS de noapte buna din lista de mai jos. Aici gasesti cele mai noi si originale mesaje de noapte buna! Un mesaj frumos de noapte buna poate sa puna un zambet pe buzele persoanei la care tii, nu ezita sa ii spui prin intermediul acestor SMS-uri de noapte buna, cat de mult o apreciezi. Cele mai noi mesaje de noapte buna:

~Un mesaj original de noapte buna pentru tine!!! Atentie la duplicate ieftine...sunt singurul dealer autorizat sa iti faca urari dulci de noapte buna. :* ~
~Cand vei merge la culcare, le-am ordonat liliecilor sa te pazeasca. Le-am spus fantomelor sa danseze in alb si sa se asigure ca esti in siguranta. Lui Dracula ii voi spune sa te pupe usor pe gat, noapte buna!~
~In aceasta noapte rece, in camera mea micuta, ma uit la stelele de pe cerul intunecat, visez cu zambetul tau dulce si chipul tau gingas. Somn usor Vise placute!~
~Stele lumineaza, Stele stralucesc, Dar tu esti singura stea pe care eu o pot vedea. Imi doresc... Imi doresc sa fiu acolo langa tine sa veghez asupra ta si sa iti pot sopti usor la ureche: Noapte buna!~
~Azi noapte imi imbratisam perina in timp ce visam cu tine...as vrea ca intr-o noapte sa visez cu perinita in timp ce te imbratisez pe tine.~
~In mod cert ziua mea nu s-a incheiat, mai e un singuru lucru de facut. Nu puteam sa adorm fara sa iti spun : Te iubesc!~
~Ingerii sunt acolo sa te ghideze si sa te protejeze orice vei face. In noaptea aceasta ei te vor duce intr-un loc unde visele tale se vor implini. Noapte buna!~

Mesaje de Noapte buna Noi, pentru a vedea continuarea click pe "Citeste mai departe".
Part 2
SMS de noapte buna Noi, trimite cele mai originale mesaje de noapte buna:
~Visele iti ating sufletul si inima, sunt amintiri magice care impletesc fantezia cu realitatea. Iti doresc sa ai cele mai frumoase vise si somnul cel mai linistit. Noapte buna!~
~Tu Luna! Imblanzeste lumina ta...
Hei Vant! Sufla cu grija...
Tu floare a noptii! Deschide-te incet...
Iar tu Pamant! Invarte-te cu grija...
Pentru ca prietenul meu drag se duce la culcare! Noapte buna!~
~Noapte buna prietenul meu iubit, ma rog sa dormi linistit, fie ca ziua de maine sa aduca numai iubire si fericire. As fi dorit sa fiu acolo sa te strang in brate cu drag in loc sa iti spun somn usor prin celular.~
~Ziua se transforma in noapte, pune grijile deoparte, oricat de dura lumea pare a fi, tu meriti sa ai cel mai dulce si linistit vis. Noapte buna Somn usor!~
~Ziua aceasta a fost frumoasa, amintiri cu tine strangandu-ma in brate, noaptea e aici iar eu ma gandesc la tine, parfumul tau ma bantuie... Vise placute!~
~Un mesaj original de noapte buna pentru tine!!! Atentie la duplicatii ieftine...sunt singurul dealer autorizat sa iti faca urari dulci de noapte buna. :* ~

Aici se incheie lista cu mesaje de noapte buna SMS de noapte buna Noi.


Articole similare:



0 comments:

Trimiteți un comentariu