Statusuri mess insulte

|

Statusuri mess insulte
Pune la punct lumea care ti-e antipatica din lista de mess. Aici ai cateva statusuri mess insulte pentru ca tu sa le inchizi gura rautaciosilor sau celor care nu te suporta. Daca nu ai inspiratie, aici ai statusuri mess insulte care fac treaba pentru tine:


Daca n-ai avea picioare nu ai purta papuci...atunci de ce porti sutien?

Sunt oameni prosti pe lumea asta. Tocmai m-ai ajutat sa realizez asta.

Spre deosebire de tine, eu am o viata.

Hey am ceva ciudat in calculator. Ah era poza ta.

Planeta e plina. Du-te acasa.

Stai...incerc sa mi te imaginez cu personalitate.

Poate sunt grasa,dar tu esti urat. Macar eu pot tine dieta.

Oricine are dreptul sa fie prost, dar si abuza de acest privilegiu.

Sti rutina. Tu imi scrii mesaj...si eu il ignor.

Pentru mai multe statusuri mess insulte click pe "Citeste mai departe".

Part 2

Restul de statusuri mess insulte:

Nu sunt anti-social, pur si simplu nu imi placi.

Am nevoie de tine.......te vreau.....OFFLINE.

Daca as putea fi cineva....cu siguranta nu as fi tu.

Am voie sa vorbesc doar cu OAMENI.

Nu sunt la comp pentru ca astept sa fii offline.

DND violatorii vor fi impuscati. Supravietuitorii vor fi impuscati iar.

Articole similare:



0 comments:

Trimiteți un comentariu